torsdag, august 10, 2006

Buenos diaz. Unbelizeble to be back!


No he eg fært tilbake fra Mexico, fært tebake fra Mexico.
Jo da. Fire uker i Mexico, Guatemala og Belize er over for familien Cowie. Dermed kan alle puste lettet ut: Jeg ble ikke ofret til en eller annen blodtørstig gud. Men det kan også ha noe med at blodet mitt ikke egner seg til sånt. Fikk aldri spørre noen som kunne gitt meg svaret. De er nok døde alle mann.
Kjempetur var det uansett.

Men nå er jeg altså tilbake. Rart hvordan jeg egentlig ikke har savnet noe før jeg kom inn døra og husket hva jeg hadde gått glipp av.
Små ting som Lama-kommentarer (de det gjelder vet hva jeg snakker om), brunost, og det å kaste dopapir rett i do, i stede for i en dunk ved siden av.

Ja, borte bra, men hjemme blir før eller siden best.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ser ut som om dokke he hatt en kjekk tur mr cowie:)

Anonym sa...

Va det der du va? me va jo i egersund til og med igår :P