søndag, mai 07, 2006

Oppsummering av 06.05.06

Dagen begynte forholdsvis tidlig. Jeg måtte opp og marsjere, noe som gjorde at jeg drøyet turen fra senga og ned på gulvet (ca. en halv meter, men en hard halv meter) så lenge som mulig.
Dette førte til at far stresset seg opp, siden jeg hadde dårlig tid.

Så bar det av sted til Lagård Ungdommskole, og marsjseminar. Da jeg sa det var opp og marsjere, så mente jeg opp og marsjere. Det var den samme mølja som alltid. Vi som har gått i korps siden livet var enkelt og jenter hadde jentelus, marsjerer like naturlig som andre spiser iskrem. De mindre, som ennå ikke er utsatt for onde ting som "prøver" og "sommerjobb", hadde ikke helt denne marsjeringa i boks.
Ok, mange var flinke, det skal de ha. Andre derimot, hadde mer den klassiske potetsekk-stilen. Greit oppsummert, det har vært dager jeg har gjort gøyere ting.

Men på kvelden skulle det bli mer liv, ettersom jeg skulle over til en kamerat.
Det ble det ikke noe av (sånn er mine helger. Enten veldig strengt lagt opp, eller så er sannsynligheten for at bare blir sløving). Men jeg visste råd: Jeg hadde tenkt på om jeg skulle spørre om ikke Pål kunne være med, så da ble det bare til at vi fant på noe. Det ble film, snakking og, selvsagt, grunnleggelsen av denne siden.
Men det får være nok for i natt. Vareopptelling på Rimi med friidretten imorgen kl. 09.00. Hjelpe meg, jeg kommer til å dø...

Ingen kommentarer: