mandag, mai 08, 2006

Barnepass


En mandags kveld. Jeg passer unger. Det høres kanskje litt rart ut, med tanke på at jeg alltid har vært veslevoksen, men slik er det. Ikke hver uke, men sånn av og til passer jeg naboungene. De er to veldig livlige unger som er forholdsvis selvstendige, men ikke store nok til at foreldrene kan slippe dem løs i huset uten påsyn.
Et par greie unger, det skal de ha, og det er forholdsvis lite tull. Men jeg er litt for lett å manipulere. Jeg skulle ha dem i seng kl 20:00-20:15, men jeg hadde bare så vidt blitt ferdige med all godnattlesingen da faren kom hjem 20:3o.
Jeg er vel litt tøffel. Stakkars meg, og heldig (eller uheldig?) for min fremtidige kjæreste, hvem det enn skulle bli.

For ordens skyld, det er ikke mine tøfler på bildet. Mine er enda værre, men likner ikke i det hele.

4 kommentarer:

Anonym sa...

kul lesning

Anonym sa...

Hehe, søtt, "forhenværende" betyr "tidligere"

Arthur Bull Cowie sa...

Eh, takk. Ja. "Forhenværende" betyr "tidligere". Jeg beklager.

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»