lørdag, mai 06, 2006

The beginning


Jeg har bestemt meg får å få meg en egen blogg, og nå var det på tide å gå fra tanke til handling.
Dere kan takke (eller klandre) Pål for dette, siden det var han som ga meg idéen, og som viste meg hvordan det skulle gjøres. Med andre ord: Lundehaugenfolk er faktisk i stand til å skjønne maskiner bedre enn en ekte Dalane allmenn kar.
Beklager Frank Emil, den sårer sikkert. Her har du gitt oss muligheten til å bli nerder av klasse, og så tar vi ikke hintet.

Jeg får se hvor ofte jeg skriver. Den kan være det blir skjelden, men jeg skal prøve etter beste evne å fortelle en god del. Mer lover jeg ikke, og det gjør jeg nok lurt i, med min begrensede tid.

Håper dere liker siden. God fornøyelse

Post Scriptum:
Jeg mener ikke å såre eller støte noen, og hvis så skulle skje, vil det gjøre meg svært lei meg. Like fult kommer jeg ikke til å endre noe ved negative kommentarer, så spar pusten til dere har noe bedre å si. Vennlig hilsen :)

2 kommentarer:

Pål Rake sa...

Dette e den mest tragiska sidå eg nogen gang he hørrth! Så Greeeeeeeeeeeela domme!! Det e det vææærst crappe eg he lest. Fø någe Bezj.

-ANONYM

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»