mandag, juli 24, 2006

Tanker en måned før slutten.

Livet går videre dere. Idag er det en måned minus to dager til skolen begynner. Triste fakta, men det går den veien. Eneste trøsten er vel at jeg skal møte mine gamle og nye klassekamerater, og jeg skal begynne en to år lang trakassering av neste kull allmenngeeker. Vet det heter noe annet nå, men de er like fullt allmenngeeker.
Jeg gleder meg og til å fortsette mitt harde opplegg av fritidsaktiviteter, selv om det nok er en høst med noen viktige valg, hvilke jeg skal fortsette med, hvilke som må på pause, og hvilke som jeg aldri skal gå mer på. Vanskelig valg, men matte, fysikk og kjemi kommer til å ta på, så jeg må nok ta det valget.

Men det er nå slik at jeg tok et valg etter den forrige bloggen. Jeg skal nyte ferien. Ja, nyte den som at jeg ikke vil få tid til å blogge så mye. Jeg skal ut i verden! Nyte dagene som kommer, og nettene som går, og ikke bli lei meg hvis jeg ingen damer får.(ja, ja. Det burde jeg være vant med nå.)

Så vi vi får se. Det kan være jeg kommer innom, men sannsynligheten er at jeg ikke får så mye tid.

Nyt resten av sommeren, dere og.

3 kommentarer:

ASakseid sa...

Det gode er vel at det er drøyt 11 måneder til ny sommerferie ;)

Arthur Bull Cowie sa...

Det og, men liker å fokusere på høstferien først...

Anonym sa...

sørgeli at ferien snart e slutt :(