torsdag, juli 06, 2006

Prolog

Idag var en svært innholdsrik dag på friidretten.
Det begynte med en ankomst som var de vanlige x antall minuttene for sen. Så viste det seg at Lise ikke var der til å klage på at jeg var for sen. Behagelig. Satte sykkelen vekk, låste, og satte igang med løpinga.

Etter en grei trening som var mer tekninsk enn den var hard, satt jeg og snakket med to av andre. Da de ikke synes konversasjon var spennende nok, begynte de å bruke den svarte blandingen av skitt, bremsekloss-pulver og olje til å sværte hverandre. Jeg ble også en smule svart på haken, men de to andre ga meg assosiasjoner til Dynamitt-Harry. Vel er ungdomsforelskelser ofte eksplosive saker, men ærlig talt, ikke nødvending å lage Molotov-cocktail heller.
(sånn en. Eksploderer gjør den og. Gøy!!!)

Denne dagen endte med at jeg syklet hjem igjen. Men da jeg kom bort til Rema 1000, og skulle begynne oppstigningen, falt kjettingen av. Søren! Hadde akkurat olja kjettingen, så den var deilig og grisete. Ja, ja. Hjem måtte jeg, så det var bare å ordne det, og komme meg hjem.

Det var da tanken slo meg: Jeg skulle skrive en blogg om sykkelen min. Og uten at hverken Pythia eller sexritualer var innblandet, var jeg blitt inspirert.

I'VE SEEN THE LIGTH! OMOMBOGAJOBOQWYNGABOO!!!

Ingen kommentarer: