mandag, oktober 30, 2006

Nytt fra administrasjonen

De observange av dere har sikkert lagt merke til at det er kommet inn noen nye bloggere på listen over "Andre med fritidsproblemer og skrivekrampe". Denne listen er fremdeles ikke helt ordnet opp i. Jeg planlegger å fjerne noen fra den prestisjetunge lista, grunnet laber (les ingen) aktivitet. Hadle skulle egentlig også vekk, men grunnet en enkel liten blogg som nevner en av mine desidert største barndomshelter, nei, ikke Tor Heyerdahl, men Ole Brum. Han unngikk også å knytte den ekte Ole Brum til Disneys kopi via bilder eller noe. Bra!
Karen Therese har kommet med, og det samme har Tor Erlings NYE blogg, som faktisk fungerer. Gidder såvidt å nevne at Snøfnugg også står der, siden hun, svært fortjent har stått der en god stund nå. Jeg legger kun til bloggere som jeg selv leser jevnlig. Jeg anbefaler på det varmeste disse sidene for mine lesere. Check it out!
Det går også rykter om at nominasjonkomiteen planlegger å gå gjennom en blogg som er kjent for sitt fravær av æ,ø,å, samt Æ,Ø,Å.

Men uansett, tilabake til hovedpoenget i denne posten.
De aller mest observange av de mer observange igjen, merket kanskje at det plutselig kom enda en "Skikkelige Nyheter" under links, før den den ene av dem forsvant igjen. Nå var det sikkert de som ble redde for at mengden nesespray eller paracet hadde oversteget rimelighetens grenser da de så dette, men dette er altså ikke tilfellet. Dere er fremdeles i stand til å kjøre mopedene deres, samt mormors bil, hvis hun liker ekstremsport.
Men tilbake til hva som skjedde med "Skikkelige Nyheter" nr. 2. Denne linken er idag en såkalt "metamorf link" under navnet "Bandet Suicide Love, myspace". Enkelt og greit var det en feil med navnet, selv om linken var rett. Så til poenget i bloggen:

Jeg har tidligere fått tilbakemelding på at flere av de sangene jeg har nevnt i på denne siden, senere har kommet i andre menneskers besittelse på grunn av akkurat dette. Som min viktigste kontakt sa det (jeg skal la Tore får være anonym, siden jeg vet at det er så mange skumle mennesker som kommer til å lese dette): "Den gode nyheten er at jeg fikk tak i de sangene, den dårlige er at jeg lastet dem ned". Jeg får bare si det som det er. Jeg er motstander av nedlasting. Normalt. Men det finnes faktisk et lite unntak. Dette unntaket er fra en liten side av det veldige MySpace-universet. Ja, dere har sikkert allerede gjettet det: Inne på Suicide Love's myspace, kan dere laste ned gitarriffene som sikret oss 10'000 kr til plateinspilling. Det er planer om å legge ut nye demoer hvor vokalen også er med, men i mellotiden, nyt Johnnys vakre toner.

Klikk og last!

Post Scriptum:
Klikk her, og dere kommer direkte til bandets myspace, uten flere om og men!!!

6 kommentarer:

Kristian Slettebø sa...

æ,ø,å,Æ,Ø,Å,æ,ø,å,Æ,Ø,Å,
æ,ø,å,Æ,Ø,Å,æ,ø,å,Æ,Ø,Å,
æ,ø,å,Æ,Ø,Å,æ,ø,å,Æ,Ø,Å,
æ,ø,å,Æ,Ø,Å,æ,ø,å,Æ,Ø,Å,
æ,ø,å,Æ,Ø,Å,æ,ø,å,Æ,Ø,Å.


Amen!

Arthur Bull Cowie sa...

Nice try... Men ja, det var deg jeg snakka om. Du skal på listen...

Anonym sa...

Ikke jeg Tore vel? Skal inn å se på MySpace'n deres nå Arthur, var utrolig bra spillt på konsert på tvers!

Arthur Bull Cowie sa...

Ikke Tore Søyland nei... Takker og bukker. Vi prøver å få til mer etter hvert, men la oss først få et bedre repetorar.

X sa...

Va på Myspace og hørte. Men kor e vokalen?

Arthur Bull Cowie sa...

Den er ikke kommet enda. Vi tenkte å ta vokalen i løpet av november. Det der er gamle filer, men etter hvert skal du se at det kommer mer seriøse saker.