søndag, mars 11, 2007

Tikken *tihi* ;P

Tusen takk Torill. Og jeg som nylig (relativt ihvertfall) skrev blogg om hvor irritrende det var med kjedemailer. Og nå er det klart for kjedeblogg. Da jeg likevel gjør dette, er det delvis fordi det er et morsomt lite konsept (ikke det med videresending men det å skrive rare fakta om seg selv), og delvis fordi noen av de seks som skal få denne, trenger et kraftig spark bak (de vet selv hvem det gjelder). Det er altså en grunn for at jeg nedverger meg til det ytterste, som ei konfirmantjente på sin første fjortisfylle. Håper bare at, i motsetning til overnevnte fylle, at dette likevel faller i smak.

Regler:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Ok, her er "The Cowie List"
  • Jeg har i løpet av mine leveår vært innom ganske mange sporter: Svømming, tennis, hånball, volleyball, friidrett, squash, men aldri fotball.
  • Apropos fotball: I løpet av barneskolen fikk jeg tre ganger ballen i trynet slik at jeg begynte å grine. Ingen av gangene var jeg med på spillet.
  • Jeg har aldri røykt en sigarett. Eneste gang jeg har prøvd å røyke, var det vannpipe.
  • Penalet mitt er sannsynligvis det elste blant elevene på skolen. Jeg fikk det til bursdagen før jeg begynte i førsteklasse.
  • Jeg er den glade eier av et par lakksko (med skinnsåler). Jeg har ikke den fjerneste anelse om når jeg skal få brukt dem, men de var rett og slett så fantastisk stilige at jeg MÅTTE ha dem (og de var på salg).
  • Første gang jeg kom videre til fylkesmønstringen i UKM, spilte jeg valthorn i et popband.
Der var den skremmende listen. For nærmere informasjon, spør meg.
De neste som skal få den, er Tor Erling, Martin, Eirik (Mong jr.), Pål, søs (Ingrid Julia) og Kristian.

4 kommentarer:

Anonym sa...

-"Jeg er den glade eier av et par lakksko (med skinnsåler). Jeg har ikke den fjerneste anelse om når jeg skal få brukt dem, men de var rett og slett så fantastisk stilige at jeg MÅTTE ha dem (og de var på salg)."

Forslag til når du kan bruke disse skoene:
Slike sko er vel svært glatte på vinterføre, så derfor, om det finnen snø i nærheten, ta å finn en bakke med dette hvite belegget og stå
"haulskomedd."

Da får du det gøygøy!! :D

Anonym sa...

hei, eg har nok tikkt deg. eg og.
men ny regel, du må berre ta tora...

"den som er med på steken, han kan gå over streken..."

Kristian Slettebø sa...

Jeg liker det ikke, men det ble da gjort!

Arthur Bull Cowie sa...

Takker for tipset Snøfnugg. Tenkte nå heller at de skulle brukes neste gang jeg skal utsette noen for min mindre imponerende vals, men ditt forlag hadde også noe for seg. Tora har allerede blitt tikket, Hadle, og det holder med én gang. Takker Kristian, for din imøtekommenhet.